BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 22, 2010



.eyMa NaeMaH.



Nama aku Nor Naimah Binti Mohd Suhaimi kwn2 pggl Naemah, eyma..
fmly pggl aLong..
asaL aku peNang, ops!! bkn ank mami okeh..

Lahir pd 31 May 1989..
dkt
Hospital Daerah Bukit Mertajam..

sek rndh dkt SKKS..
pastu sek men dkt
SMKBBP..

pastu kena p pLkn dkt kem Tasoh beseRi peRLis..
fuhh,mmg best weh..

rugi sapa x join pLkn.. hak3..
ermm ape lg eh nk story..

pastu aku smbung stdy dkt PSP..
PSP tu
Politeknik Sbrg Perai..

aku wat sijil ja,cos IT..
grad jun 2009..

skng ni aku smbung stdy dip lak..
dkt
PUO..

PUO tu Politeknik Ungku Omar..
korunk tau kan..

kan kan kan.. hahaha..
lps ni kalo ada rezeki wt dgree lak..

doa2 la utk aku keyh..
huhu..

k la,pnt dh aku mbebel nii..
nnt continue lg keyh..
-pEaCe-


1 comments:

Muhammad Ijam said...

kawan nurul aina adnan...
lalalalaala